Zakład Mediów Elektronicznych UŁ
mbgarda

dr Maria B. Garda

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Publications

M. B. Garda (2015). Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe [w]: Replay 1 (1).

M. B. Garda (2014). Modele fuzji gatunkowej w grach cyfrowych [w]: Trajektorie obrazów. Strategie wizualne w sztuce współczesnej, red. R. W. Kluszczyński, D. Rode, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

M. B. Garda (2013). Neorogue and the essence of roguelikeness [w]: Homo Ludens 
(ISSN 2080-4555) 1 (5).

M. B. Garda (2013). Nostalgia in retro game design [w]: DeFragging Game Studies - Digital Games Research Association Conference 2013, Georgia Institute of Technology, Atlanta 26-29 August 2013.

M. B. Garda (2012). ‘Limits of Genre, Limits of Fantasy’: Rethinking Computer Role-Playing Games [w:] Cultural Perspectives of Video Games: From Designer to Player, red. Adam L. Brackin, Natacha Guyot, Oxford : Inter-Disciplinary Press.

M. B. Garda, B. Lewandowski (2011). Indie games - fenomen gier niezależnych, [w:] „Przegląd kulturoznawczy” 1 (9), s.143-153.

M. B. Garda, Gra The Witcher w uniwersum Wiedźmina, [w:] „Homo ludens” 1 (2), s. 19-28.